Zakelijke klant

Wil je een aankoop doen voor je bedrijf? Wij hebben ruime ervaring in de verkoop aan verschillende soorten bedrijven en overheidsinstellingen en helpen je graag je visie te verwezenlijken voor het kantoor, de vergaderzaal, de winkel, het hotel of elke andere ruimte waar het bijzonder belangrijk is om een prettige en professionele omgeving te creëren.

Met meer dan 7000 fotolijsten in ons assortiment hebben we iets voor elke locatie en elke afbeelding. Als experts in lijsten hebben we natuurlijk ook een eigen lijstenwerkplaats. Hier kunnen we fotolijsten, passe-partouts en spiegels op maat maken- volledig naar jouw wens. Op deze manier kunnen wij ervoor zorgen dat jij als klant altijd vindt wat je zoekt.

Naast een ruim aanbod aan fotolijsten bieden wij ook passe-partouts in verschillende kleuren, mooie posters, klassieke en traditionele spiegels en gepersonaliseerde fotoalbums aan.

Hoe shop ik als zakelijke klant bij BGA.NL?

Wat leuk dat je bij BGA wilt winkelen! Om als zakelijke klant bij BGA te winkelen, heb je geen zakelijk account nodig, maar kun je gewoon de onderstaande stappen volgen om een bestelling te plaatsen.

Zo kun je als zakelijke klant winkelen bij BGA.NL:

  1. Voeg alle producten die je wilt bestellen toe aan je winkelwagen.
  2. Klik vervolgens op het winkelwagentje dat je in de rechterbovenhoek van de pagina vindt. Hier zie je alle producten die je aan je winkelwagen hebt toegevoegd.
  3. Als de zakelijke klant nog niet is geactiveerd aan de bovenkant van de kassa, druk dan op de knop "Bedrijf".
  4. Vul alle bedrijfsgegevens in.
  5. Selecteer een leveringsoptie. Leveringsopties kunnen variëren en is afhankelijk van het adres en de bestelde producten.
  6. Wanneer je een bezorgmethode hebt gekozen, selecteer je welke betaalmethode je wilt gebruiken.
  7. Zodra je je winkelwagen hebt gevuld en gecontroleerd, klik je op de knop "KOOP NU" om je bestelling af te ronden.
  8. Je ontvangt direct na je aankoop een orderbevestiging per e-mail. Een ontvangstbewijs met gespecificeerde BTW en aanvullende verzendinformatie volgt zodra de bestelling is verzonden vanuit ons magazijn.  

Als je hulp nodig hebt bij je bestelling, neem dan gerust contact met ons op.

Offerte aanvragen en bestellen van een groter aantal producten

Als je van plan bent om een grotere aankoop te doen, kun je contact met ons opnemen voor een offerte. Als de bestelling van toepassing is op een groter aantal producten dan wij op voorraad hebben, kunnen wij je ook helpen bij het plaatsen van het gewenste aantal. De levertijd van de producten die we niet op voorraad hebben zal meestal ongeveer 1 week langer zijn dan de normale levertijd.

Neem contact met ons opvia bedrijf@bga.nl en wij helpen jou en je bedrijf. Geef aan om welke producten het gaat en wanneer je je bestelling uiterlijk wilt ontvangen.

Betaalmethoden voor bedrijven

Als bedrijf of overheidsinstelling heb je de mogelijkheid om te kiezen tussen verschillende betaalmethoden, zoals: 

Credit Card
Vooruitbetalingsfactuur voor bedrijven
PayPal

Neem contact met ons op

Je kunt contact met ons opnemen via chat, e-mail of telefoon.

Voor de snelste reactie - Chat
Neem contact met ons op via onze live chat, waar we je altijd direct kunnen helpen.

Om contact met ons op te nemen via chat, klik je op het groene chatvak rechtsonder.

Wij zijn aanwezig op de chat:
Maandag – donderdag:08:00 - 23:00 uur (Niet aanwezig tussen 18:00-18:30 uur)
Vrijdag: 08:00 - 18:00 uur
Zondag: 14:30 - 23:00 uur (Niet aanwezig tussen 18:00-18:30 uur))

E-mail
Stuur ons een e-mail op bedrijf@bga.nl. We zullen je e-mail zo snel mogelijk beantwoorden.

Telefoon
Bel 030-808 0977 om contact met ons op te nemen als zakelijke klant. Onze openingstijden zijn maandag t/m vrijdag 08:00-17:00 uur.